communication

Social Media post N°1 ENG

Social Media post N°2 eng

Social Media post N°3 eng

Join a unique ecosystem! Ecole Polytechnique’s Incubator is searching for its next X-Up promotion group to begin a 6-month incubation program next september. Do you have a DeepTech project? Do you want to make it grow? Apply before 06.28.20 on polytechnique-entrepreneurship.fr and you may get lucky !

Ecole Polytechnique’s Incubator is now opening applications for its 12th X-Up promotion group. Do you have a DeepTech project ? X-Up is all you need ! So, who is in to join their 6-month Incubation program? Fill out your file online and apply before 06.28.20 on polytechnique-entrepreneurship.fr.

Ecole Polytechnique’s Incubator is recruiting its 12th X-Up promotion group! The program summed up: DeepTech, network, support, growth. To be a part of this adventure, all you have to do is fill out your file online polytechnique-entrepreneurship.fr.

Social Media post N°1 FR

Social Media post N°2 FR

Social Media post N°3 FR

Rejoignez un écosystème unique ! X-Up recrute sa prochaine promotion de projets deeptech. Vous avez un projet d’entreprise ? Vous souhaitez consolider sa structuration ? Tentez votre chance et candidatez avant le 28.06.20 sur polytechnique-entrepreneurship.fr

L’incubateur X-Up recherche sa prochaine promotion. Un projet DeepTech ? X-Up est tout ce dont vous avez besoin ! Alors, qui est partant(e) pour 6 mois d’Incubation sur le campus de l’École polytechnique ? Remplissez le formulaire d’inscription en ligne avant le 28.06.20  polytechnique-entrepreneurship.fr.

L’Incubateur DeepTech de l’École polytechnique recrute sa prochaine promotion ! Le programme en quelques mots : Tech, réseau, accompagnement, croissance. Pour prendre part à l’aventure, remplissez le formulaire d’inscription en ligne avant le 28.06.20 polytechnique-entrepreneurship.fr